Thursday 20 October 2011

Reach the top


No, nemám co bych sem mohla dát, protože teď je můj svět škola, plynule přestup do výtvarky, domů a všude jen kreslení... Protože se musím stihnout za dva měsíce naučit kreslit, abych v lednu na talentovkách neudělala uplnou ostudu. Až budu mít víc obrázků, takových těch jakože "lepších" pod odborným vedením, tak to možná vyfotím a přidám sem (no kdyby bylo i něco menšího než A2, tak možná naskenuju, ale to je nepodstatné). Zatím mám jen nedodělané zátiší uhlem a doma rozečtených spoustu knížek o figurálních kresbách, nebo všeobecně o módě atd.... No co by člověk neudělal aby vypadl z téhle díry! Už jenom přečkat zítřek a v sobotu hurá do  Brna se podívat na tu umprumku a hezky na nákupy (pokud tatínek bude hodný...) :D
Mimochodem vůbec nevím  co to jakože má být za blog, ale snad to nějak vylepším a nebudu sem psát věci o sobě, ostatně čím míň toho o mě víte, tím líp... No vlastně spíš to ani nečtete a kdo by si to móžná přečetl tak neumí česky... :D
hahaha dobrou noc :*

1 comment:

  1. já to čtu :D ty chces odejít z gymplu ?
    já jsem taky přemýšlela o uprumce v hradišti , sice kreslím doma do šuplíku ale tak aspoň zkusit nejspíš na to stejně kašlu
    tak snad se ti to povede ( myslím že určitě jo ) :)

    ReplyDelete