Sunday 23 October 2011

Umprumka-Brno






 




















takový pohodičkový obraz, takový bych chtěla... 


MODELÁŘSTVÍ A NÁVRHÁŘSTVÍ ODĚVŮ!
No mám se co učit, ale tak snad... Prostě takový pokus. Mám strašně moc fotek, tohle je jen něco málo z nich... Byla by to parádička, no... A samozřejmě na co jsem do Brna jela tak jsem si nekoupila ale to co jsem vůbec nechtěla tak jo. :D Jela jsem tam na čepici s ouškama, ale ta mi samozřejmě byla velká, takže spoléhám na sekáč a že se bude vyrábět. No jediná věc jsem chtěla a i jsem si přivezla je nákrčník+rukavice... Jinak uplně boží manžestrákové legíny, tričko a tepláky :D

4 comments:

  1. This is inspiring!!!!!! great post xoxo

    ReplyDelete
  2. to vypadá dobře , tam by se mi asi líbilo :D
    ty legíny jsou boží!

    ReplyDelete
  3. ty obrázky jsou ták nádherné!

    ReplyDelete